Göteborg uppgift


När jag fick Liseberg tänkte jag direkt att jag skulle gå in på området och fota en lisebergskanin eller något. Något väldigt typiskt för Liseberg. Men eftersom att det var stängt när jag kom dit fick jag tänka om, och då kom jag att tänka på stjärnorna på marken. Jag fotade i princip alla jag kunde se utanför, för att jag skulle kunna ha valmöjligheter. Min första tanke var att ta en stjänrna med en ung kändis och lägga ihop den med en på en äldre kändis. Men när jag la in bilderna i photoshop så började jag bara fixa och la nästan alla bilder över varandra. Jag tycker om att den ser operfekt ut. Man ser alla brister helt enkelt. Skulle jag ändra på något så skulle jag nog försöka få den vänstra "armen" lite kortare, eftersom att den ser lite onaturligt lång ut, något som jag stör mig lite på. Annars tycker jag faktiskt att den är ganska fräck, och jag gillar att de olika bilderna har lite olika färger.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Johanna!

Vad bra att du har kompletterat kommentarerna om bilderna! Nu blir det lättare att sätta betyg :)

/Maria

2009-12-08 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0