Respektuppgift

Glömde att ta kort på den förra gången.  Jag tänkte på berömmelse och att det inte alltid hör ihop med respekt med tanke på hur fansen kan behandla sina idoler idag. Men jag tycker att det borde höra ihop, därför gjorde jag en sån här bild.    (En utav gubbarna lossnade, det ska vara en däruppe. ;) )
Jag tänkte på berömmelse, och hur fans är så orespektfulla för de band
eller artister de säger att de älskar. Jag tycker att berömmelse och respekt
borde gå hand i hand, det är därför jag har gjort den här bilden eftersom att
jag tycker att det är det den visar att det gör, eller borde göra.
(Det ska finnas en gubbe längst upp och en längst fram till vänster, men de
har tyvärr ramlat av någonstans och jag kan inte hitta dem.)


Kommentarer
Postat av: Maria

Intressant utförd bild! Kompositionen är annorlunda och bilden ser genomtänkt ut.

Framöver tänk på att kommentera om vad du är nöjd med, vad du kan göra annorlunda, hur var det att jobba i collage osv.

/Maria

2009-10-21 @ 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0